jak spravne hledat v archivu

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Neděle Červenec 23 10:38:28 CEST 2000

Roman Slechta wrote:
: pisu sem casto, protoze neumim spravne hledat v archivu.
: Nenasla by se dobra duse ktrera by mi vysvetlila jak to
: udelat? Obcas pri hledani mam pocit, ze mne ta masinka
: o neco osidi. Nechapu vyznam druhe stranky hledani,
: kde jsou znovu okno na zadani plus mira nepresnosti.
: Jak vyhledat dalsich dveste vysledku? Nebo je to nejak
: omezeno? Prohledava to vubec cely archiv od nuly??

	Prohledavani funguje tak, ze kazdych 1000 zprav je zindexovano
programem glimpseindex, vyhledava se programem glimpse. Vyhledavac
vezme posledni tisicovku zprav, vyhleda, a kdyz jeste nedosahl pozadovany
pocet vyskytu, hleda i ve starsich zpravach. Mira nepresnosti znamena,
v kolika pismenech se slovo muze lisit od zadaneho slova (viz glimpse(1)).
Prohledava se tedy cely archiv, ale pokud je pozadovany pocet vyskytu
nalezen drive, starsi zpravy se neprochazi.

	Duvod takoveto implementace je ten, ze glimpseindex neumi pridavat
do existujiciho indexu dalsi soubory tak, aby nejpozdeji pridane soubory
byly pri vyhledavani zobrazeny nejdrive. Reindexovat celych 80k zprav
archivu je casove narocne.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/