FW: Specialna aplikacia Linuxu

Ladislav Pčola pcola na tahanovce.sk
Neděle Červenec 23 21:30:35 CEST 2000

>            ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Zkuste si precist GNU General Public License.

Velmi zaujimavy postreh. Myslim si ze to nenapadlo nikoho a ani mna.

Ako je to GNU GPL u vstavaneho systemu? Dajme tomu ze je hotovy system,
ktory je chraneny proti kopirovaniu ako celok (resp. je to nevyhnutne, inak
to mozme zabalit). Jadro a zvysne casti systemu pod GNU GPL su bez zmeny v
zdrojovych kodoch. Jednia vec ktora je nasa je vlastny software, vyvoreny
prakticky z nuly (okrem kniznic C).

Je postacjuce ked sa s takymto systemom distribuuje licencia GPL a na
poziadanie dostane zdrojaky od distribucie, na ktorej to je vseko spravene?
A cela konfiguracia, prelozene binarne kody a system ako celok ostava
skryty?

Ak som dobre pochopil anglicky vyklad GNU GPL, malo by to stacit, co vy na
to?

S pozdravom

        Laco Pcola