problem s overovanim hesla pres qpopper

Jozef Sevcik (phactor) phactor na claustrophobia.sk
Neděle Červenec 23 22:02:28 CEST 2000

 On Sun, 23 Jul 2000, Richard Zábojník wrote:

> Dobry den,
> mam problem s overovanim hesla pri pristupu pres pop3, ktery mi ma zajistovat qpopper:
> mam cerstve nainstalovany system ( RH 6.2 CZ ); sendmail normalne funguje ( posta je rozdistribuovana ),
> prihlaseni pod prislusnym uzivatelem taky funguje normalne, po prihlaseni se objevi zprava, ze ma nejaky mail;
> ALE kdyz se snazim napriklad telnetem ( samozrejme i postovnim klientem ) prihlasit k mailboxu, tak mi qpopper ( po relativne dost dlouhe dobe - 30-40 s. ) nahlasi,
> ze "password supplied for "user" is incorrect ( ale usera normalne pozna
> [...]

 Mne sa to stalo, ked som qpopper neskompilovat s
 --enable-specialauth(alebo tak nejak, viac v INSTALL), t.j nepouzival
 shadow hesla..

  #    [-= phactor na claustrophobia.sk =-]    #
  #	Delete Yourlsef - Access Denied     #