ipchains a ip accounting

David DVORAK david2 na investtel.cz
Pondělí Červenec 24 12:40:04 CEST 2000

Dobry den,
zbezne jsem probehl archiv teto konference, ale nenasel jsem bohuzel zminku
o mem problemu.
Mam masinu s Linuxem a pokousim se merit protecena data z hostu pripojenych
za ni pomoci ipchains. Vse je v pohode, pokud tato masina ma pouze dve
rozhrani, jedno ven jedno dovnitr. Je-li ale pripojena k vice sitim/podsitim
a ma tedy vice rozhrani, udaje jsou velice zkreslene. Odhadem co dalsi
rozhrani to jedenkrat navic tolik dat.
Pravidla pro pocitani zadavam nasledovne:
    zridim novy chain - 'ipchains -N ipacc'
    dale davam - 'ipchains -I input -j ipacc' a 'ipchains -I output -j
ipacc'
    dale pripojim pravidla pro jednotlive hosty - 'ipchains -A ipacc -d
0.0.0.0/0 -s (IP adresa hosta) -b'
Chapu to tak, ze by mel merit vse odkudkoli (0.0.0.0/0) na IP adresa hosta a
diky -b i naopak. Asi je problem v definici 'odkudkoli/kamkoli' nebo nekde
jinde.
Nevite nahodou nekdo, jak by se to dalo resit nebo co delam spatne?

Diky   David DVORAK   david2 na investtel.cz