Procps s podporou SMP

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Červenec 24 15:11:00 CEST 2000

Zdravim,

marne se snazim najit procps, ktery by podporoval SMP (tzn. aby top
ukazoval navic vytizeni obou procesoru a procesor, na nemz proces jede).
Objevil jsem dve moznosti:

a) patch na nejaky prastary procps, vsechny odkazy ale vedou na jednu
stranku, ktera neexistuje (http://queenbee.fhcrc.org/~warnes/procps)

b) posledni verze procps (tusim 2.0.7) ma umet SMP primo, ale u me
bohuzel pise, ze ziskal z /proc nejaka nesrozumitelna data

Muze byt pricinou problemu s b) to, ze je tam redhati jadro? Dostal jsem
se totiz do hloupe situace, kdy jsem nainstaloval system se stripovanymi
disky na puvodnim jadre z distribuce a pak jsem zjistil, ze kdyz
zkompiluju normalni jadro, byt s podporou RAIDu, system nenabehne
(nepozna stripovanou partisnu, raidstart tvrdi, ze nema superblock).

Kdyz uz jsme u toho, nevite nekdo, co redhati menili na RAID v jadre a
kde jsou tyhle patche dostupne? Rad bych pouzival beznou radu jader.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi