novy kernel

Pondělí Červenec 24 15:44:30 CEST 2000

Milan Rybar píše:
> [...]
>
> Po skompilovani (make menuconfig;make dep, make clean, make zImage;make
> modules;mv arch/i386/zImage /boot/vmlinuz-2.4.0-test1) som
> vmlinuz-2.4.0-test1 pridal do lilo.conf. Po spusteni lilo mi vsak
> vypisal, ze vmlinuz-2.4.0-test1 je too big. Kompilacia jadra vsak
> prebehla bez problemov, vmlinuz 2.4.0 ma menej kB ako 2.2.14. Skusil som
> aj make vmlinux a vytvorene vmlinux a System.map som takisto presunul do
> /boot. Lilo stale vypisoval vmlinuz-2.4.0-test1 is too big.
>
> 1.) Neviete kde moze byt problem ? Vzdy som si kompiloval iba tu istu
Přeložte jádro jako big (bzImage) nebo oddělte část ovladačů, které
nejsou potřeba při startu systému, do modulů.
Proč? Viz např.
http://www.linux.cz/cgi-bin/showmsg.cgi?list=linux&id=78045

> 2.) v /boot som videl este subory map a module-info, ako sa daju
> vyprodukovat ?
map nebo System.map?
	Soubor System.map uvádí mapování adres v jádře na symboly. Pro každé
jinak přeložené jádro je potřeba zvláštní soubor, po překladu zůstal v
adresáři /usr/src/linux. Tento soubor používají programy, které využívají
informace ze struktury /proc, jako např. ps s přepínačem l - ve sloupci
WCHAN vypisuje jméno funkce volání jádra, ve které se program právě nachází.
Nejjistější je soubor po překladu jádra zkopírovat do adresáře /boot pod
jménem System.map-2.x.y, kde 2.x.y je číslo verze jádra.
Více viz ps(1), top(1), klogd(8)

"Prohledejte nejprve archiv konference" není špatný tip