Český tisk z StarOffice

Pavel Just Pavel.Just na ais.cz
Pondělí Červenec 24 15:44:04 CEST 2000

Zdravím !

   Používám StarOffice 5.2, distribuci RH 6.1, gs 5.50.
Mám další české PS fonty. (Mají v hlavičce %!PS-AdobeFont-1.0
Courier-ISOLatin2). Mám je ve formátu .pfa i .pfb
Fonty jsem zavedl pomicí spadmin a objevují se mi v nabídce fontů.
spadmin mi vůbec nenabídl možnost kódování ISO-Latin2, ale to jsem
opravil v tabulce  psstd.fonts. Po výběru dodaného fontu vidím
na obrazovce vidím správná česká písmenka.
ALE, jestliže si font vyberu a dám tisk, ve výsledném postscriptu
se mi vůbec slovo Courirer neobjeví. Místo toho je tam stále:

/Times-Roman /Times-Roman-MSenc changesvec ReEncodeSmall
/Times-Roman-MSenc ff [12.0 0 0 -12.0 0 0] mf sf

a na papíře to není dobře. Pokud přepíšu v souboru xprinter.prolog
 Latin1 na Latin2, pak sice získám háíčky a čárky, ale metrika
je špatně. Pokud si vyberu font LucidaSans, ve výsledném
postscriptu se objeví jak výběr fontu, tak jeho definice.
Jak donutím StarOffice, aby totéž udělal i pro mnou dodané fonty ?

     za odpověď děkuje

                        Pavel Just