novy kernel

Milan Rybar rybar na softline.sk
Pondělí Červenec 24 16:27:18 CEST 2000

> Přeložte jádro jako big (bzImage) nebo oddělte část ovladačů, které

Priznam sa ze ma napadlo skusit make bzImage, ale ten linux ide na
486/66, takze som chcel skusit rozchodit uz skompilovanu zImage

> nejsou potřeba při startu systému, do modulů.
> Proč? Viz např.
> http://www.linux.cz/cgi-bin/showmsg.cgi?list=linux&id=78045

z jadra som vyhodil vsetky ovladace, zImage ma po skompilovani 473kB.

> map nebo System.map?

Pisal som, ze System.map som vyprodukoval, ide o ten subor map, ci nie je
potrebna nova verzia suboru map pre novu verziu kernelu, len to som si
nebol isty

> [...]
každé
> jinak přeložené jádro je potřeba zvláštní soubor, po překladu zůstal v
> adresáři /usr/src/linux. Tento soubor používají programy, které využívají
> informace ze struktury /proc, jako např. ps s přepínačem l - ve sloupci
> WCHAN vypisuje jméno funkce volání jádra, ve které se program právě
nachází.
> Nejjistější je soubor po překladu jádra zkopírovat do adresáře /boot pod
> jménem System.map-2.x.y, kde 2.x.y je číslo verze jádra.
> Více viz ps(1), top(1), klogd(8)

> "Prohledejte nejprve archiv konference" není špatný tip

skusal som hladat, ale podobny problem sa mi nepodarilo najst ... v
kazdom pripade dik za vysvetlenie suboru System.map

Daląí informace o konferenci Linux