problemy s QPOPPEROM

Pondělí Červenec 24 17:20:31 CEST 2000

Dňa Po, 24 júl 2000 ste (Brandis Jaroslav) napísali:
> klienta.

> Ja rozmyslam nad alternativou, ze outlook si nevie poradit s nejakym
> znakom, ktory interpretuje ako znak zresetovania spojenia.
>
> Skusim este zmenit pop3 demona a uvidim.

pop3 demon sa mi sprava podobne. Outlook zahlasi "rozhranie vratilo
neznamu chybu". Logy som nepozeral. Na riesenie tohoto problemu, nastastie
taketo e-maily pridu v priemere raz za mesiac, pouzivam kombinaciu ssh +
pine a zmazanie tej inkriminovanej posty.

--
Marian Cavojsky
cavojsky @ soria-grey.sk