KONZOLE 25x80

AdaMcPetr petr.adamek na antek.cz
Pondělí Červenec 24 18:07:35 CEST 2000

> man lilo, parametr VGA :-)

kdyz se zada jako hodnota tohoto parametru ask, tak to pri bootu
necha vybrat z dostupnych rozliseni, ale u mne (RH 6.1CZ) se to
pri zadani vice radku jak 30 prepne zpatky na 30 behem vypisovani
bootovacich hlasek. Ma to nejspis neco spolecneho s
nedostupnosti nejakeho fontu v potrebnem rozliseni. Mimochodem
nevite jak z toho dostat vice jak 80 sloupcu?

AdaMcPetr
petr.adamek na antek.cz
http://www.antek.cz