Zase XFree 4.0 + ceska klavesnice

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Červenec 25 07:52:04 CEST 2000

On 21-Jul-2000 Jan Kasprzak wrote:
> Martin Edlman wrote:
>:      Pokud provedu nastaveni prikazem "setxkbmap -symbols
>: 'czsk(us_cz_qwerty)' -compat 'group_led'" je vse OK, ale chci aby to
>: nabehlo pri startu X samo, podle nastaveni XF86Config.
>
>       Mam tohle a funguje:
>
>         Option  "XkbLayout" "czsk"
>         Option  "XkbVariant" "us_cz_qwerty"
>         Option  "XkbCompat" "group_led"
>
>       Pokud vim, XkbKeymap prebiji vsechny ostatni moznosti. V 4.0.1
> je to nejake divne v tom, ze pri pouziti XkbKeymap (coz v 3.x stacilo
> bez jakychkoli dalsich nastaveni) nefunguje prepinani konzoli
> [...]
Toto také pozoruji.

Problém je v tom, že Alt není Meta. Zatím jsem nelokalizoval přesně problém,
protože ještě zároven spouštím xmodmap (pro změnu nastavení numerické
klávesnice)

Dá se to obejít nastavením přes xmodmap, ale to není moc systematické.
Mohl by se na to podívat někdo, kdo tomu rozumí?

Pavel

Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY s.r.o., Nezvalova 850, Hradec Kralove, 500 02
tel. +420 49 5513335, http://www.tmapy.cz

O  MAPACH VIME VSE: http://www.tmapserver.cz