vim a cestina

znouza znouza na cl.cesnet.cz
Úterý Červenec 25 19:59:55 CEST 2000

aaaaa.. ted si to ctu jeste jednou a vidim, ze pisu odpoved na jiny
dotaz... tady to asi bez upravy zdrojaku nebude tak lehke, myslel jsem, ze
chcete automaticke prepinani pri startu vim. tak to se omlouvam za ot.
tm
Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCP, MCP+I, MCSE, NetApp Filer & NetCache
F-P: 5C7C D286 9282 8264 C843 F02F 3FDE A655 9268 8FD3