X-ka a MP3

Viktor Voráč montyjackovo na post.cz
Pondělí Červenec 24 21:48:35 CEST 2000

"Petr Tomasek" <tomasek na etf.cuni.cz> píše v diskusním příspěvku
news:Pine.LNX.4.21.0007241250410.1134-100000 na alef.home...
> On Sat, 22 Jul 2000, David Kuzela wrote:
>
> : > Zkoušel jste nové Gnome 1.2_helix ? Určitě to udělejte, stojí to za
to.
> :
> : Helix? To je ten ktery se dopurucuje instalovat prikazem
> : "lynx -dump http://nekde.nejaka.url/|sh"? :-))

No tak presne tohle jsem prave dneska zjistil a dost me to znechutilo.
Ja mam totiz inet doma a neco instalovat pres linku s modemem 28.8
je dost nadlouho. Mam dost, kdyz nekdy delam upgrade Woknousu.

> No jo, ale docela dobre se daji i jen stahnout vsechny baliky pomoci wget
> a nainstalovat pomoci "rpm -Uvh *".

Na to jsem taky mrkl, ale kdyz jsem dneska zacal ty baliky ztahovat, tak
mi to vzdycky zamrzlo :-((

> : BTW je nejaky rozdil mezi helixem a "normalnim" gnome?
>
> V zasade ne. Helix jenom vsechno bali tak, aby byly k dispozici co
> nejcerstvejsi baliky, ktere pujdou bezproblemove nainstalovat.

No a kdyz neni zadnej znatelnej rozdil oproti normalnimu Gnome, tak proc
instalovat?
Videl jsem screenshoty a vypada trosku lip, ale je to mozna jenom dojem.
A kdyz jsme u tech rozdilu, zerou vic systemovy prostredky
Gnome nebo KDE??????? Podle vypisu pameti je to shruba stejny.

Hezkej den
--
Viktor Voráč
Nickname: MontyJack