error in.tftpd: soketova operace na objektu, ktery neni soketem

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Červenec 25 21:37:25 CEST 2000

On 25/07/2000, Martin Sevcik wrote:

> Zdravim, nedari se mi rozjet server tftpd. Do messages pise $SUBJECT a
> skonci. Zkousel jsem i starsi verze se stejnym vysledkem. Patral jsem v man
> LDAP a archivu, ale nenasel jsem odpoved.
> stroj p586/16MB RAM, RedHat 6.2
> Setkal se uz nekdo s timto problemem?

IMHO se snazite spusti verzi pro inetd jako standalone. Vzhledem k tomu,
ze programy pro inetd ocekavaji, ze stdin/stdout bude presmerovano na
otevreny socket (pokud se nepletu), zkousi zrejme provest nejakou
operaci (treba setsockopt), coz selze, nebot pri spusteni z terminalu
samozrejme stdin a stdout nejsou sockety.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi