FW: Specialna aplikacia Linuxu

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Úterý Červenec 25 17:39:32 CEST 2000

On 25 Jul 2000 14:27:22 +0200, Michal Dobes wrote:

:> Ale isteze ho chceme predavat. To by ma netrapila GPL.

: Stale nechapu, v cem mate problem. Prostudujte si licenci LGPL.

Ale tu ide aj o sirenie jadra, zdielanej C kniznice, shellu
a pod. Tie nie su pod LGPL, ale pod GPL. Nie je mozne
ich zabalit do zakodovaneho formatu a neumoznit pouzivatelovi
vymenit jadro za 2.4.765-ac22, ak sa mu zachce.

Vlastny kod je zrejmy - tam problem nie je.

: Co vam brani prodavat samotny HW automatu a samotny soft
: automatu? Zakaznik si GPL cast nainstaluje sam (cehoz neni
: schopen)

Musi byt - vid cast GPL ohladne instalacnych skriptov.
Ale toto je aj moja otazka - preco kodovat aj ten zvysok?

Zdravi
--
				Stano