Specialna aplikacia Linuxu

Ladislav Pčola pcola na tahanovce.sk
Úterý Červenec 25 23:12:53 CEST 2000

V prvom rade dakujem vsetkym za vsetky zaujimave podnety...:)

> Uz z principu ale mate vsetky udaje potrebne pre beh
> systemu v systeme samotnom, takze 100% ochrana nebude
> nikdy mozna.

Toto je jasna vec, nedorozumenie som zapricinil ja vetou :"Maximalne ztazit
pristup co i len k binarnej verzii SW", tam malo byt skor "co najviac..." to
znamena v rozumnej miere. Aby sa to nedalo urobit tak, ze sa zoberie disk,
skopiruje 1:1 a funguje to... Uz ked sa dostane niekto k binarnej verzii
programu, moze obist hociaku ochranu vnutri. Ja som tym mal na mysli, ako
som napisal, podporu mount kodovanych diskov, a podobne vecicky (neviem co
ma linux v rukave - to som chcel zistit:)), nejaku hardwarovu zasivaren
vieme spravit (tzn. pocitac sa napr. bootoje z ISA dosky kde su
prog.log.polia al. pod.), ale do toho ja niesom zasveteny, len mam
obmedzenie na par MB, takze tu som chcel zistit nejake tie softwarove veci
ohladom kodovania a tak.

zdravi
   Laco Pcola