mgetty a dialup a dialin

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Středa Červenec 26 08:52:17 CEST 2000

Dne St, 26 čec 2000 jste napsal(a):
> urcite

> Serial HOWTO, PPP HOWTO

no tak toho jsem se vazne bal, ppp-howto muzu recitovat z pameti, takze jeste
mi zbyva serial-howto. A pak muzu jit rovnou na Puskinuv pamatnik a vyhraju :)

Kdyz jsem to serial-howto prohlizel a hledal neco o tom proc mi mgetty v rezimu
AutoPPP bere i spojeni, ktera vytacim ze sveho pocitace a nenecha je. Tak jsem
tam nic takoveho nenasel.

> Martin Trcka

         Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...