Problemy s appletalkem na Linux serveru

Vladimir Rengevic grafon na nextra.sk
Středa Červenec 26 09:14:28 CEST 2000

Dobry den,

Ja pouzivam netatalk uz niekolko rokov, skoro uplne bez problemov ;-)

Co sa objavi vo /var/log/messages???

A co home adresar (adresar ~ v AppleVolumes.system ???)

Tazko povedat, zdrojaky som neskumal, ale typol by som si, ze plain text,
teda nezakodovane. A nebude problem v malych/velkych pismenach? Neni
tam zapnuty CapsLock?

V novsich verziach tusim cosi je, ale default nastavenie mne vzdy
chodilo bez problemov. Treba pozriet do logu,tam by mal byt dovod
odmietnutia...

Vela stastia

Vlado
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: ++421/849/55 26 153, fax: ++421/849/56 21 454