OT: Zjisteni licheho/sudeho dne

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Červenec 26 11:00:14 CEST 2000

Zdravim.

Omlouvam se za OT, ale nevite nekdo, jakym zpusobem spolehlive zjistit
zda je den lichy nebo sudy (je jedno, jestli treba od roku 1970 nebo od
jineho datumu).

Jde mi o to, ze bych potreboval, aby program psal na stridacku do dvou
adresaru, jeden den do jednoho, druhy do druheho, pricemz nesmi dojit k
tomu, ze by dva dny po sobe psal do stejneho (coz by nastalo napriklad
pri pouziti hodnoty day of week pri prelomu tydne nebo day of year na
konci roku).

Prvni, co jsem zkusil bylo vydelit pocet vterin od roku 1970 poctem
vterin za jeden den, ale to nefunguje dobre. Zrejme problem s prechody
na letni/zimni cas?

No, abych nebyl tak uplne OT: napadlo me, ze se podivam na zdrojak MySQL
funkce to_days, ktera funguje spolehlive. Problem ale je, ze to
potrebuju do ne-GPL projektu, takze bych to musel asi napsat sam.
Vzhledem k tomu, ze je to ale funkce na par radku, tak by to stejne bylo
totez, nejvys s jinymi jmeny promennych a to asi neni zrovna koser?
Vlastni invence v tomto pripade moc nehrozi, protoze naprosto nechapu
ten jejich vzorec :)

Navenek to vypada na trivialni problem, ale budto to trivialni neni nebo
jsem uz docista zblbnul :)

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi