OT: Zjisteni licheho/sudeho dne

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Červenec 26 12:01:06 CEST 2000

On 26/07/2000, Ludvik Urban wrote:

> Pozor muze se docela klidne stat, ze stary rok konci lichym dnem
> a novy zacina taky lichym. Teda je-li Novy rok prvniho ledna. :-)

No vsak prave. Ale MySQL pocita pocet dni tusim od zacatku stoleti (nebo
snad od Krista, uz nevim, ale rozhodne to neni 1. 1. 1970 :) a to by
fungovalo dobre.

> Lepsi se vykaslat na sudost/lichost a uzivat julianske dny, ktere
> prave na to byly zavadeny.

Ok, diky za tipy vsem, kdo radili pouzit julianske dny, nasel jsem si
algoritmus a zda se, ze to je presne to, co jsem potreboval :)

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi