error in.tftpd: soketova operace na objektu, ktery neni soketem

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Červenec 26 12:27:11 CEST 2000

"Martin Sevcik" <martin.sevcik na gtsgroup.cz> writes:

> spoustel jsem to pres inetd i z konsole:
>  in.tftpd /tftpboot &
> At doslo ke spojeni pres LAN nebo jsem to startoval z konsole, hlaska byla
> stejna. Vypis STRACE prikladam.

Z konzole to opravdu spoustet nemuzete.
Restartoval jste mezitim inetd? Mate v /etc/services zaznam pro tftp
(asi jo, ale po tom clanku na root.cz bych se uz nedivil nicemu :( )
Existuje adresar /tftpboot s prislusnymi pristupovymi pravy?
Co vypisuje netstat -a?

Brno, Czech Republic