DHCP

Milan Rybar rybar na softline.sk
Středa Červenec 26 12:39:31 CEST 2000

Rozmyslal som nad riesenim, ze prenajmem urcitemu MAC IP adresu, ktora
"nikdy" nevyprsi, ale stale si ten dotycny user moze nadefinovat inu IP s
povoleneho rozsahu v squid.conf. Potom sa stane opat problem ktoremu sa
snazim predist, bude viac rovnakych IP na sieti a useri sa budu cudovat
ze im nic nejde. A to tvrdenuie userov, ze "ja som nic nerobil, urcite
som si nic neprestavil" asi kazdy pozna :(

Definovat rozsah na presny pocet userov, tzn napr 30 stanic, rozsah ip
192.168.0.21 - 192.168.0.50 sa mi zda trochu pritiahnute za vlasky :),
pretoze sem tam sa napoji nejako to pc/nb navyse.

Uz neviem co vymysliet.