Problemy se Sambou

David Toman dtoman na pef.skoda.cz
Středa Červenec 26 13:21:50 CEST 2000

Mám podobnou kofiguraci sítě a stanice se Sambou jsou v pohodě vidět i v Okolních počítačích. Máte nastavenou stejnou workgroupu? Já ovšem provozuji primární i sekundární WINS. Když jsem Sambu poprvé instaloval a konfiguroval, a tudíž jsem byl naprostý začátečník, ne , že bych na tom byl teď líp :-), stačilo v jejich SMB.CONF pouze změnit jméno pracovní skupiny, zadat, kde je WINS, a vytvořit sdílené adresáře podle mých potřeb a šlapalo to, i bez přidávání stanice do domény.

SWAT také používám.

Pokud byste měl zájem, můžu soukromně zaslat smb.conf soubor

S pozdravem
D. Toman

James Kirk wrote:

> konfiguruji Linux pocitac s Linuxem vidim (samozrejme ne v Okolnich pocitacich, nebot seznam pocitacu ziskava muj pocitac z NT Serveru, podarilo se mi jej vyhledat pres vyhledavani pocitacu pres NetBios jmeno i pres IP adresu, tato stanice ma take vypnuty MasterBrowsing). Toto ale nefunguje (myslim tim vyhledani pocitacu s Linuxem) u ostatnich kolegu... Ping funguje, pocitac s Linuxem ovsem nevidi ;-). Zacal jsem i experimentovat s prirazenim Linuxu do domeny na NT, ale bohuzel dostavam stale od NT odpoved, ze NT_STATUS_ACCESS_DENIED.

This message was written by using recycled electrons.

Ing. David Toman
LAN/WAN/DBA Management  tel.   : +420 19 7734935
Penzijni fond SKODA, a.s.       fax    : +420 19 7733290
nam. Ceskych bratri 8           GSM    : +420 606 605836
316 00 PLZEN, Czech Republic    e-mail : dtoman na pef.skoda.cz