SQUID : Access Denied

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Červenec 26 13:31:07 CEST 2000

| Odesílatel: Jaroslav Franta <fra20um na axpsu.fpf.slu.cz>
| nainstaloval jsem squid 2.3 a prohlizec (NN i IE) mi vraci z mne
| neznameho duvodu Access Denied
| Generated Wed, 26 Jul 2000 10:55:27 GMT by omega11 (Squid/2.3.STABLE2).
| Zkousel jsem dal prava rw vsem log a cache souborum i adresarum (u
| starsich verzi to byl pry nekdy problem), v squid.conf ruzne volby access
| a nic.

Hmmmm... Mne pred par dny se tohole taky stalo a ani kdyz jsem se stavel
malem na hlavu, jsem na to nemohl prijit. Najednou zniceho nic se
restartnul stroj - a uz to neslo. mel jsem podezreni, mozna utok zvenku,
pro jistotu jsem zmenil heslo (ne ze by to melo nejak pomoct, ale pro
jistotu z psychologickych duvodu :-) - on je to taky staricky pan RH42,
upgradnout to nechteji...

Nefachalo nic, musel jsem tam proste protlacit (rpm -i --force --nodeps
...) z instalacniho balicku pro SUSE (delal jsem to na redhatu) jineho
squida a predelat mu konfiguraky tak aby tam slapal. A slape. Stary
neslape, a to ani kdyz jsem ho obnovil ze zalohy. Nevim jak to, ale proste
se stejnym konfigurakem, smazanou cache,............ kdeco, stary proste
_nejede_. A novy samozrejme ANO!

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz