samba

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Středa Červenec 26 16:10:18 CEST 2000

> Jedine co nechodi je pristup z 95Woken [pres to PPP] na sambu, nejde
> Hledat pocitac, net use, vic neznam :) Sam sebe v 'Hledat pocitac'
> nalezne, je ve stejne workgrupe.
> Jedine, co jsem pri testovani v smb.conf upravoval, byl radek
> Interfaces,
> vse ostatni zustalo. Zadna omezeni na IP tam nejsou.

koukam ze tento problem asi neni tak jednoduse desifrovatelny :-((((
Da se alespon rict, jestli je problem na strane Woken nebo samby?
Je mozne, aby byl problem v nastaveni pppd [asyncmap, mru/mtu],
routovani? telnet, ftp, smbclient chodi dobre.

Ta wokna nevidi v 'Okolnich pocitacich' ani samy sebe, prestoze maji
'exportovany' disk. Co me jeste zarazilo je, ze po nabootovani
se neobjevi logovaci dialog.

fakt nikoho nic nenapada?

--

                                    Jan Klügl