zacatecnik - dialup nastaveni

Středa Červenec 26 23:03:20 CEST 2000

On Wed, 26 Jul 2000, Milan Kopal wrote:

> Mam RadHat 6.1 CZ a v Xwindow se snazim nastavit modem, ale nejde mi
> pripojit se na net - pise mi ze nelze rozeznat oznamovaci ton - je nekde
> tlacitko na zruseni tyhle kontroly (linka je 100% v poradku, presto se modem
> odpojuje).

Ten modem nerozumi mistnimu pipani Telecomu. Musite to tomu modemu
vymluvit, je to obvykle prikaz X3, takze to dejte nekam do inicializacniho
retezce (neco jako ATX3). Nedavejte to za ATZ nebo AT&F (tj. neco jako
ATZX3), protoze modemy obvykle mazou pri svem resetu svuj prikazovy
buffer.

--
                        Milan Kerslager