Komunikacia s modemom

Delph! delph na miesto.sk
Čtvrtek Červenec 27 00:38:33 CEST 2000

Dobry den,

mam ISDN Terminal adapter, ktory uklada cisla a casy prichadzajucich a
odchadzajucich hovorov.
V terminale po zadani prikazu (ATIxx) mi vypise pekne zoznam hovorov.

Potreboval by som vyriesit, aby sa 'trebars pomocou cronu' spustal skript v
pravidelnych intervaloch, ktory posle modemu ten carovny AT prikaz, a modem
vystup ulozi do nejakeho log suboru.Potom si ten log uz spracujem sam ...

Prosim nakopnite ma, ako by mal taky skript vyzerat.

Mozno sa da volat externe MINICOM, ale ani to sa mi nejak nepodarilo.

Stacilo by mi, ak dokazem zo skriptu povedat modemu 'ATI3' a on mi vystup ulozi
do nejakeho logu ...

Dik

Delfin