Lokalizace Webminu

Petr Vanek - Vanous vanous na penguin.cz
Čtvrtek Červenec 27 08:00:59 CEST 2000

Dobry den,
chtel bych Vas vsechny pozdravit :-) a podekovat za informace, ktere se
clovek muze dozvedet z teto konference.
Klub uzivatelu Penguina - PUK (vice na http://puk.penguin.cz ) mimo jine
pracuje na lokalizaci konfiguracniho nastroje Webmin (verze 0.79). Zatim
prekladam sam a jeden prelozeny katalog (MySql) mi poslal Josef Gryga.
Znate-li nekoho, kdo se zabyva stejnou myslenkou, dejte mi prosim vedet, at
nedelame stejnou praci dvakrat. Pokud by se nekdo po vecerech nudil a chtel
se do prekladu zapojit, ozvete se mi privatne na mail. Dalsi informace
projektu PUK muzete sledovat primo na jeho strankach
(http://puk.penguin.cz ), nebo na strankach Penguina
( http://www.penguin.cz ).

Diky, ahoj

Vanous