OT: Zjisteni licheho/sudeho dne

Mojmir Motycka mojmir.motycka na worldonline.cz
Čtvrtek Červenec 27 18:39:27 CEST 2000

At 11:25 26.7.2000, you wrote:

> [...]

A zalezi na tom ktery je sudy a ktery lichy? Nestacilo by proste v jednom adresari zacit, po pulnoci pred prvnim (dalsim) zapisem zkontrolovat oba adresare a tam co se provadel zapis naposled se proste dale nepsat?
PS: Vse ma sve chybky, ale také jakykoliv sofistikovany vypocet neni bez chybky.
Pekny den				Mojmir Motycka

A long time ago i a galaxy far, far away ...