frekvence monitoru

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Pátek Červenec 28 10:13:53 CEST 2000

Dne Pá, 28 čec 2000 jste napsal(a):

> Distribuce: Slackware 7.1 (tj. X 3.3.6)
> Karta: Trident CyberBlade i7 AGP (57)

jo, to je ta karta, co nema rada framebuffer (i kdyz tahle je AGP)

> Monitor: 14.1" TFT
>
> Dalsi relevantni udaje me uz nenapadaji.

1. kdyz startujete linux, mate tam obrazek tucnaka? == txt framebuffer.
2. jestli ano, zmente si nastaveni v lilo.conf treba na vga=6 a rebootujte.
3. pouzijte standardni SVGA Xserver a "melo" by to fungovat v standardnim
nastaveni.

         Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...