LED meter: odpoved

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pátek Červenec 28 10:16:22 CEST 2000

Zdravim!

niekdo ma poziadal o program co mam na ledmeter postaveni podla
netacika. kedze som to nenasiel a doteraz som nemal cas ani poriadne
citat prispevki nieto este to napisat sa ospravedlnujem a posielam len
sposob ako som zistil zatazenie.

1.) precitat si prvu riadku v /proc/stat
    "cpu  cislo1 cislo2 cislo3 cislo4"
2.) spocitat vsetky cisla a zapametat si vysledok spolu z vsetky-cislo4
3.) znova otvorit a precitat /proc/stat
4.) spocitat vsetky cisla a vsetky-cislo4
5.) odcitat stare hodnoti od novych
6.) zataz v %=delta(rozdiel-cislo4)/delta(rozdiel)*100
7.) vyhlasit nove hodnoti za stare a opakovat od bodu 3.

dufam ze ten kdo to potreboval (adresu neviem padol mi zoznam) sa moc
nehneva a pomozemu aspon toto :(

--
Zivot ma len jednu ulohu.
TOTALNE NAS ZNICIT!