zacatecnik: ssh a telnet

charlie76 charlie76 na atlas.cz
Pátek Červenec 28 10:28:14 CEST 2000

RL> underlying authentication module
>>

RL> Co je to za uzivatele, ten root^H^H^H
RL> Ocividne ho system nezna....

Mate pravdu. To asi nebude ta spravna hlaska z logu. Zrejme jsem se
snazil prihlasit jako ROOT, ale uklepl jsem se a telnet z voken zrejme
Basckspace zobrazuje jako ^H .

v /etc/ssh/sshd_config mam: PermitRootLogin yes
v /etc/securrity mam akurat ty konzole ttyS1 az asi 9.

Jako root se sice nemohu prihlasit, ale k mym ucelum bohate postacila
utilitka: su.

Dekuji vsem za plodne reakce:)

zase jsem o neco chytrejsi

Diky