FAT32, názvy pod DOSem a Linux

Lukas Pribyl pribyl na entis.cz
Pátek Červenec 28 11:22:12 CEST 2000

Dobrý den,

rád bych se zeptal na jeden problém, a to zachování zkrácených názvů pod
DOSem na FAT32 disku nebo na ext2 disku. Konkretně:
Mám program DATABOX Contact professional 2.0 na stanici s Win95 a server na
Linuxu 6.1cz se SAMBOU. Již zmíněný program pod Win95 si uchovává cesty k
souborům ve zkrácených DOSovských názvech, ne v dlouhých. Když byly data
tohoto programu na Win disku, nebyl problém, ale když se zkopírovaly na
ext2 a nechaly nabízet SAMBOU, program k nim nenalezl cestu, protože měly
jiné zkrácené názvy pod DOSem. Změnit zkrácené cesty přímo v programu
nelze, protože data jsou v databázích neznámého typu (i když mají příponu
.db a teoreticky by mohly být formátu paradox) a nelze se do nich dostat.

Může mi někdo, prosím, poradit nebo aspoň říci, jestli má někdo podobný
problém ?

Děkuji

Lukas Pribyl
E-mail: mailto:pribyl na entis.cz