OT Prehlaseni konference na jinou emailovou adresu

RMosnicka na perseus.cz RMosnicka na perseus.cz
Pátek Červenec 28 14:12:36 CEST 2000

Dobry den,

omlouvam se, ze sem lezu s mojim problemem, kdyz v META FAQ disk. skupiny
je jasne receno, ze mam pro registraci
(preregistraci)  pouzit robota, ale toho jsem zkousel pouzit nekolikrat a
to jak pro preregistraci, tak pro registraci,
s tim, ze bych puvodni adresu odhlasil, ale nejak to nefungovalo - chybova
hlaska se mi nevratila, ale posta mi stale
chodi na starou adresu, a novou se mi nepodarilo zaregistrovat. Pokousel
jsem se take obratit na spravce -
linux-owner na linux.cz, ale ani tam jsem se nedockal odpovedi ani pomoci.
Nemuzete mi nekdo poradit, na koho se muzu obratit ?

dekuji Roman Mosnicka