zacatecnik: ssh a telnet

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Pátek Červenec 28 23:00:34 CEST 2000

Jozef Sevcik wrote:

> PermitRootLogin na yes..ale lepsi sposob (bezpecnejsi) je
> logovat sa ako normalny user a pouzit su...

To, že je nebezpečné logování roota (nebo kohokoliv jiného) přes telnet
chápu, ale v okamžiku předávání hesla přes ssh už je spojení šifrované,
takže by mě zajímalo  proč je potom PermitRootLogin více nebezpečné než
třebas su?  Napadá mě snad jenom málo pravděpodobná varianta útoku, kdy
se zkoušejí hesla ze slovníku. Podle mě je PermitRootLogin v ssh OK.

--
      |   Miroslav Petricek               mpe na stavos.cz  |