kabel-modemy, eql, teql, loadbalancing

Tomas Samek samek na gmx.net
Pátek Červenec 28 22:31:05 CEST 2000

Karel Volejnik <karel.volejnik na attocom.cz> píše v článku
<00072514401403.04110 na srv.attocom.cz>...

> Udelate si dve fronty, kazda bude sdilet polovinu pasma a kazdou budete
> vyprazdnovat do jineho routu (do jineho modemu).

dobry, ale...
co kdyz nepojedou obe spojeni stejne rychle?
mechanismus cbq je vlastne sfq neboli round robin,
do obou front prichazi stejne paketu, ( ne? )
idealni by asi bylo, kdyby se paket zaradil do kratsi fronty
ale to jsem nejak nenasel (mam pocit ze to dela teql, ale
o tom byva v dokumentaci tak jeden radek, navic potrebuje
opravdovou sitovku)

jeste k tem dvoum frontam:
obe by musely byt u jednoho zarizeni, jak si pak zajistit aby se jedna z
nich
vyprazdnovala do druhe sitovky? nejakym "absolutnim" filtrem? lze vubec
preradit
paket z fronty na jednom zarizeni do fronty na druhem zarizeni?

Tomas Samek