Zase XFree 4.0 + ceska klavesnice

Jindrich Makovicka jmakovicka_jr na volny.cz
Sobota Červenec 29 10:09:59 CEST 2000

"Martin Edlman" <edlman na fortech.cz> wrote in message
news:398123B7.F166CA8B na fortech.cz...

> Vcera jsem si nainstaloval XFree86 4.0.1 v praci, cestina
> fungovala bez zasahu, vecer jsem to samy udelal doma a ejhle nefungoval
> levej ALT. Jedinej rozdil je v tom, ze doma mam klavesnici se 101
> klavesama, v praci se 102. Je to tim?

Nevim, zkousel jsem do xf86config zadavat ruzne typy (101, 102, 104) a
puvodni verzi jsem nerozesel.

Errata: Definice Mod1 by asi mela vypadat spis takhle:

+     modifier_map Mod1   { Alt_L, Alt_R, Meta_L, Meta_R };

Omlouvam se, pokud to nefungovalo tak jak ma.
--
Jindrich Makovicka