Problemy s radicem disku Linux & Win 95

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Neděle Červenec 30 18:34:45 CEST 2000

Dobry den!

    Jsem tu opet se svym problemem s koexistenci Linuxu a Win 95
na jednom pocitaci. ;-) Po nabootovani Win 95 po praci v Linuxu
Win 95 neinicializuji PCI IDE radic a prejdou do rezimu MS-DOS.
Pomuze editace registru a odskok do Win 2000.
    Zkousel jsem to, co mi zde bylo doporuceno. Presel jsem na jadro
2.2.16,
nepomohlo to, vypnul jsem podpory vsech moznych chipsetu, nic. Mam
v pocitaci chipset VIA, zkompiloval jsem jadro s jeho podporou a do Win
95
nainstaloval dodany ovladac. Opet se to minulo ucinkem.
    Jedine, co mne trochu nesedi je hlaska jadra pri bootu:

VP_IDE: not 100% native mode: will probe irqs later
ide0: BM-DMA at 0xe000-0xe007, BIOS settings: hda:DMA, hdb:DMA
ide0: VIA Bus-Master (U)DMA Timing Config Success
ide1: BM-DMA at 0xe008-0xe00f, BIOS settings: hdc:DMA, hdd:DMA
ide1: VIA Bus-Master (U)DMA Timing Config Success

Pod Linuxem to ovsem chodi. Co tim chce Linux naznacit?

                        Dik, Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky