s3 trio3d/2x + SVGATextMode ?

Radovan Garabik garabik na atlas03.dnp.fmph.uniba.sk
Neděle Červenec 30 22:04:35 CEST 2000

Zdravim...
Podarilo sa niekomu uspokojivo rozbehat SVGATextMode s s3 trio3d/2x
kartou? Pod uspokojivo mam na mysli graficke mody s viac ako 80
znakmi/riadok. Ak sa pokusim pouzit nejaky podobny mod, vsetko ide
pekne, ibaze vidim len prvych 80 znakov a zvysok tvoria zopakovane znaky
od zaciatku riadka... Pouzivam SVGATextMode 1.9, s patchom pre s3
trio3d/2x (:-)), spomenuty patch iba trocha meni pozicie na obrazovke,
aspon tak mi to pripada

Ako alterantivu by som mohol pouzit framebuffer, ale dosemu sa s
framebufferom trochu neznasa a po ukonceni niektorych grafickych
aplikacii v dosemu mi zostane posahany videomod. V textovom rezime s
uspechom v takom pripade pustam dosemu, to prepne obrazovku do textoveho
rezimu, killnem dosemu  a obrazovka zostane v textovom rezime.... co sa
neda pouzit pre framebuffer. Da sa nejako zapnut framebuffer pod dosom?
(Display doctor som skusal, nepozna kartu s3 trio3d/2x :-\)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |