Srovnani Linux/Intel, Linux/SPARC,Solaris/SPARC .. jak na to?

Livingston livingston na mbox.dkm.cz
Pondělí Červenec 31 08:16:52 CEST 2000

Petr Snajdr wrote:

> Dobry den,
>   snazim se srovnavat platformy PC (PIII 550) s
> SUN e450 (3x400 MHz) a nejak mi to nejde.
> Resp. vysledky zatim mluvi spise pro PC
> (no proc ne, ale pak mi tak trochu unika
> ten cenovy rozdil v nekolikanasobcich).
>
> Jenze problem je asi spise v tom jak na to, aby
> vysledkem byla smysluplna data. Poradite?

Jedine smysluplne kriterium (benchmark) pro vas je rychlost
obou porovnavanych masin pri _vasem_ programu.

Obecne benchmarky mohou mit vypovidaci schopnost (pro vas)
pouze v pripade, ze delaji stejne nebo velmi podobne vypocty
jako vas program.

Pokud chcete pustit korunu, mozna by stalo za to podivat se
na procesor Alpha od Digitalu.

Nathan Cutler