ICQ pro Linux

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Červenec 31 10:36:51 CEST 2000

On 31/07/2000, Ing.Radek Skoták wrote:

> 	Pripojim jeste jeden dotaz: Nevite jak pretahnout data z ICQ z WIn do
> Linuxu. Nechce se mi prijit o vsechny kontakty.

U licq byl drive program, ktery konvertoval kontakty z Win nebo Java
klienta. Ted uz je to myslim ve zvlastnim balicku, zkuste se mrknout na
www.licq.org, urcite to tam nekde bude...

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi