ping & exit codes

Igor Kilian igor.kilian na infogas.sk
Pondělí Červenec 31 10:41:25 CEST 2000

Dňa Pi, 28 júl 2000 ste napísali:
> Ping v RedHate sa mi chova divne. Pri vsetkych pripadoch ako exit kod dava 0
> (alebo je to shellom???). Podla helpu by malo byt:
>
> 1 - ping nedostal naspat ani jeden paket
> 2 - error
> 0 - vsetky ostatne pripady
>
> Na inych unixoch ako Solaris, True64 to funguje dobre. Teda hlasi chybovy kod.
> Neviete v com by to mohlo byt???
Zistil som, ze okrem pingu mi to robilo aj ftp. Cez vikend ked som bol doma, tak
som zistil ze ping aj ftp v cistej instalacii RH 6.2 (ziadny upgrade) je vsetko
OK a ide to ako ma. Nefunguvola to na RH 6.1. upgradovany bol z RH 6.0 plus
zupgradovane nejake package z RH 6.2. Staci zupgradovat pre ping dva balicky
pre ftp jeden z RH 6.2 a uz je to OK. Pozor balicek pingu sa zmenil. Po novom
je to "iputils" treba sucasne zupgradnut aj balicek "inetd" aby sa predoslo
chybam v zavislostiach.

Igor

Ing. Igor KILIAN
UNIX administrator