jak rozchodim ide vypalovacku

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pondělí Červenec 31 10:17:03 CEST 2000

On 30 Jul 2000 22:44:22 +0200, Karel Volejnik wrote:

:> prosim o navod jak zprovoznim ATAPI  cd-rw MITSUMI
:> pripojenou jako /dev/cdrom  [nemam SCSI radic]

: prectete si CD-Writing Howto.

A pokial sa bavite s jadrami 2.4.0-test, nedajte sa znechutit :-)
Akurat vcera som sa s tym bavil - ATAPI cd-rw sa tvari ako SCSI,
paralelna ZIP-ka tiez a modulom sa do automatickeho ladovania
cez kmod (aby islo mount /mnt/cdrom, resp. mount /mnt/zip
bez dalsich akcii) prilis nechcelo.

Keby to niekto skusal na podobnej konfiguracii, snad
mu pomoze k comu som dospel (disk je na hda, vypalovacka
na hdc):

/etc/lilo.conf:

image=/boot/vmlinuz-2.4.0-test5
        label=linux-2.4
        root=/dev/hda7
        append="apm=power-off hdc=ide-scsi"
        read-only

/etc/modules.conf:

alias scsi_hostadapter null
alias scd0 sr_mod
below sr_mod ide-scsi
alias block-major-8 sd
below sd ppa

/etc/fstab:

/dev/cdrom  /mnt/cdrom   iso9660 noauto,ro,user,umask=0       0 0
/dev/sda4   /mnt/zip     vfat    noauto,user,umask=0          0 0

/dev/cdrom je linka na /dev/scd0

S pokusmi som prestal akonahle to zacalo chodit, takze mozno to
nie je optimalne. Pred pouzitim cdrecord treba natiahnut
moduly rucne - ma niekto vyriesene aj toto?

Zdravi
--
				Stano