Srovnani Linux/Intel, Linux/SPARC,Solaris/SPARC .. jak na to?

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Červenec 31 12:24:54 CEST 2000

On Mon, 31 Jul 2000, Karel Zak wrote:

>  Kdyz, tak pozoruji tvuj boj Oracle vs. (PC || Neco)...

:-)

>  Obavam se, ze ani todle neporovnas bez behu (znalosti) dane
> aplikace. Stejne bude zalezet co od toho Oracle chces.
>
> (Stejne proc zrovna Oracle :-)

Tak to bych vedel ;-)

>  Asi bych postupoval takto
>
>  typ aplikace -> typ SQL ->

Potud je to jasne

> naroky na HW + OS

To lze spatne urcit pokud clovek musi pocitat s nejakym vyhledem.
Co staci dnes nemusi stacit zitra.

>  -> ! jaky OS mi todle poskytne !

V podstate bych se omezil i na otazku proc je treba e450 10x
drazsi nez PC (to, ze to SUN nemumi levneji neberu ;-)).
A to proc se ptam je to, ze o tom nechci spekulovat, ale
chci se zeptat nekoho kdo s tim ma zkusenosti. Nektere
veci me napadnou, jine vyctu v tech. dokumentaci, jine nezjistim.
Chci mit maximum dat. Rozhodne treba vykon me moc neozaril :-(
Na druhe strane mozna, ze mam spatna data. Proc mi vsak
temer vzdy vychazi, ze je e450 pomalejsi resp. aplikace na ni.
Staci jen rici: protoze tomu tak je.
Pokud Oracle v necem vyhrava tak v tom na co je vyladene
(OTP), ale ostatni programy nic moc. Skoro podeziram  gcc.

S pozdravem
    Petr Snajdr