Procps s podporou SMP

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Červenec 31 13:25:27 CEST 2000

On 29/07/2000, Miroslav Petricek wrote:

> Já mám RH 6.2 s redhatím jádrem 2.2.16-3smp. Odinstaloval jsem dodávaný
> procps (tuším 2.0.6) a zkompiloval jsem si vlastní 2.0.7 (odkaz z
> Freshmeatu). top mi nyní ukazuje vytížení obou procesorů:
> CPU0 states:  0.0% user,  0.1% system, 0.0% nice, 99.0% idle
> CPU1 states:  1.0% user,  1.1% system, 0.0% nice, 96.0% idle
> (zrovna toho počítač moc nedělá, akorát hraje nějakou MP3)

Zkousel jsem to ted s jadrem 2.2.14 od RH (ale kompilovane na miru),
procps 2.0.7 a top hlasi:

bad data in /proc/uptime
bad data in /proc/loadavg

Pricemz:

[root na www /root]# cat /proc/uptime
793078.60 694221.61
[root na www /root]# cat /proc/loadavg
1.42 4.23 6.27 1/156 11880

coz je totozne (formatove) s tim, co ziskam na jinych serverech s uplne
jinymi jadry. Neco jsem asi musel prehlednout pri kompilaci procps,
jenom nevim co. Jinak ale ps, free, top, vmstat, tload, uptime a dalsi
utility z procps funguji dobre1

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi