Procps s podporou SMP

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Červenec 31 14:11:19 CEST 2000

On 31/07/2000, Milan Kerslager wrote:

> Byla to chyba v locale, opravoval to myslim Jakub Jelinek. Novejsi SRC
> neni zatim verejne k dispozici. Funguje vsak:
>
> LC_ALL=C top
>
> Myslim, ze ten patch (2 kB) mohu vystavit (dik patri JJ):
>
> ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/linux/system/procps-2.0.7-locale.patch.gz

Aha, na locale jsem nepomyslel. Zkusim ten patch, ale momentalne ma
jaksi prava jenom rw pro roota, takze nejde stahnout. Muzu poprosit o
napravu? Diky :)

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi