apache, pridani odkazu do tela stranky

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Pondělí Červenec 31 17:14:22 CEST 2000

Zdravim,
  resim tu ted problem, jak pridat nejaky odkaz na nejaky skript primo do
tela nejake stranky, kterou nabizi apache. Musi mi to fungovat na vsech
virtualnich webech, pridavat do kazdeho typu stranky, tzn. i do proparsovanych
PHP dokumentu, ...
  Neco, co jeste pred tim nez apache odesle text/html, se proparsuje a vlozi
nejaky odkaz primo za <BODY>. Potrebuji vkladat odkaz na skript do kazde
stranky, ale nechcu tim obtezovat uzivatele (nejde ani o vkladani reklamy,
oni nebudou nic videt, vizualne to do stranky nic neprida ani neubere).
Neresil toto uz nekdo?
  Zkousel sem mod_trailer, atp. ale to neudela i do proparsovanych PHPek, ...

  Neco jako:

                          pozadavek uzivatele na stranku

                            .php    .shtml    .cgi
                              |        |        |
                             PHP      SSI     skript
                              \        |        /

                             je vystupem text/html?
                         ano, tak pridej ten odkaz za body jinak
                              to nech tak jak to je

                                user webbrowser

  S pozdravem,
    Robert Vojta

--

   Robert Vojta aka Penguin (Oo.oO) // ICQ 64746424 // Phone 0608-170783
     http://www.(ipex|gin).cz/             mailto: vojta@(ipex|gin).cz

         GCS d? s+: a-- C++ SL++++ P+ L++++ E--- W+ N+ K w--- O- M- V-
           PS+ PE Y+ PGP++ t 5? X R tv- b+++ DI? D G+ e+ h-- r++ x?