apache, pridani odkazu do tela stranky

Pondělí Červenec 31 19:08:20 CEST 2000

On Mon, 31 Jul 2000, Petr Tomasek wrote:

> Grrr... mod_czech, stejne jako "mod_html" (neni free; lepe
> receno je free jenom pro akademickou pudu) _musi_ patchovat,
> protoze pouziva jine zakodovani pouzivaneho kodovani do URL,
> nez mod_csaczech. Ty prvni dva to totiz delaji jako sufix,
> Csaczech to dela jako prefix.

Suffixy mod_czech opravuje na prefixy. Dela to z duvodu zachovani zpetne
kompatibility. Rozdil je v tom, ze mod_czech pridava dalsi funkce, ktere
pak vyuziva pri prekodovani dokumentu. mod_csaczech vyuziva jen API, ktere
Apache ma. Mod_czech pak umi prekodovavat i to, co mod_csaczech neumi (je
to tedy zrejme problem API, vic do toho nevidim).

--
                        Milan Kerslager