GNOME, GTK - spatne zobrazeni textu tlacitek, menu, ...

Jirka Jurek dolik na nest.upol.cz
Pondělí Červenec 31 21:28:25 CEST 2000

> To Vam ted z hlavy nereknu, noveho redhata mam chvili, pred tim
> tam byla verze 6.1, ted je 6.2, nic min ani nic vic

Me se to stalo kdyz jsem upgradoval glibc na 2.1.91 kvuli knihovnam, ktere
prave XFree-4 potrebuji. Protoze glibc-2.1.91 neobsahuji oproti 2.1.3
knihovny libdb, ktere pouziva treba sendmail, naistaloval jsem obe verze
naraz s parametrem --force. Teprve uz to prestalo fungovat, precetl jsem
dokumentaci ( kdy jindy taky ;-) ) a z toho jsem se dozvedel, ze libdb
uz je obsolete a obsahuje ji ted balik compat-glibc-2.1.3.

Takze postup je nasledujici.
1.Upgrade prvne compat-glibc na 2.1.3 (z redhat-rawhide).
2.Upgrade glibc na 2.1.91 (taktez z redhat-rawhide)
3.aby programy nasli sve stare libdb(treba onen sendmail), tak lze bud:
--pridat /usr/i386-glibc21-linux/lib do /etc/ld.so.conf
nebo
--nalinkovat libdb do /lib ci /usr/lib (nevim z hlavy, kde to bylo
puvodne)
nebo
-- si upravit scripty

Pak mi to zase zacalo fungovat, takze predpokladam, ze to bylo tim.

--
Jirka Jurek