Ipchains vs ochota lidi v konferenci

Jindra Vavruska ok1fou na volny.cz
Čtvrtek Červen 1 06:33:24 CEST 2000

Dne St, 31 kvě 2000 jste napsal(a):

> # A ak niekomu neporadim, tak mu aspon neotrepavam o hlavu, ako si dovoli
> # vobec sa pytat v linux-konferencii na problem s linuxom.
> # Dakujem za pochopenie.
>
>   Jak mu chcete poradit? Dyt je to tak rozsahly problem, ze bych o tom mohl
> psat porad, porad a stale by toho nebylo dost. At si to vyzkousi, nastuduje a pta
> se na specificke problemy a ne na to, jak zabezpecit pocitace.

Naprosto souhlasim. Me na Linuxu nechodi ze zacatku temer nic, protoze si s tim
hraju doma, nejsem "profik". A jak se to resi? U noveho tematu zaberou cca 25%-30%
casu ruzne knihy, 25% casu procitani aktualni konference, 10%-20% casu on-line
dokumentace, zbytek tvori pokus-omyl, prohledavani internetu apod. Az kdyz vsechno
selze, jeste jednou zkusim vyhledat v archivu dotycnou vec a pak se teprv zeptam.

A proc? Vcera mi prislo 196 zprav, vetsinou z teto konference. Kdyby se kazdy ptal
na obecne veci, bude jich 1960 (denne). Vzpomente treba Trio3D kolujici nekolikrat
tydne (rekord byl tusim dvakrat denne) ;-)

Krome toho na obecne veci se vetsinou neda odpovedet, takze generuji sprsku
doplnujicich otazek...

Tak, a dneska je to 197...

--
Jindra Vavruska (OK1FOU)